Followers

Mahathir sudah tua..

Friday, April 23, 2010

Saya tertarik dengan kata-kata Tun Mahathir yang dipetik dari akhbar Sinar keluaran hari ini 17 Apr 2010. “Secara sendirian, dia sendiri tiada apa-apa, parti yang berikan dia kuasa. Pilihlah parti, jika anda (pengundi) merasakan Pakatan Rakyat boleh berikan kerajaan lebih baik, anda boleh pilih Pakatan,” Ditanya mengenai peluang Barisan Nasional (BN) di Hulu Selangor, Dr Mahathir berkata: “Ia sama baik bagi semua pihak.". (Sinar Harian) Ini boleh kita fahami bahawa Tun sendiri mulai merasai mengapa rakyat perlu berfikir terlebih dahulu sebelum memangkah Bn. - Tulisan Wan Fauzdin NS

Hari ini dalam akhbar Tun Mahathir pula berkata..


Lebih-lebih lagi tegas beliau, Zaid mewakili pakatan pembangkang yang bukannya merupakan sebuah parti yang baik untuk memperjuangkan nasib rakyat.



Beliau berkata, dari segi bahasa perkataan pakatan itu sendiri membawa konotasi negatif seperti berpakat untuk membuat kejahatan dan ia dibuktikan oleh perjuangan pembangkang yang sekadar mahu merampas kuasa dan bukannya ikhlas untuk memerintah.


"Calon Barisan Nasional (BN) di sini cukup pandai bercakap, fasih pula berbahasa Melayu, inilah calon yang baik tetapi sebaik manapun calon itu, kalau partinya tidak baik, ia tidak akan berguna.


"Kita tahu bahawa parti yang baik dan banyak berjasa kepada rakyat negara ini hanyalah BN," katanya sewaktu berceramah di Serendah di sini malam ini.

ADA ORANG KATA, SUDAH TAK BOLEH DENGAR APABILA SUDAH TERLALU TUA..

1 comments:

Unknown said...

tak apalah...biarkan dia...biasalah bila dah tua...

Post a Comment

Berita/Artikel lain....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...