Followers

Calon Pas di Merlimau akan dibincang Ahad ini

Thursday, February 10, 2011

KUALA LUMPUR 9 Feb. - Kepimpinan pusat Pas akan bermesyuarat pada hari Ahad ini bagi memutuskan siapa calonnya yang akan bertanding dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri Merlimau.

Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata, bagaimanapun mereka tidak akan mengumumkan nama calon berkenaan selepas mesyuarat itu, sebaliknya ia akan diumumkan kemudian nanti, mungkin sejurus sebelum hari penamaan calon pada 26 Februari.

"Sehingga kini kami belum terima senarai lagi, masih menunggu senarainya daripada Pas Melaka, kami jangka akan terimanya tidak lama lagi," katanya ketika dihubungi di sini.

Gelombang Merah hanya gimik politik Umno, kata PAS Kelantan


KUALA LUMPUR, 10 Feb — PAS Kelantan menyifatkan langkah Umno Kelantan melancarkan kempen Gelombang Merah di negeri itu sebagai “gimik politik” menghadapi pilihan raya umum akan datang.

“Bagi kita ini satu gimik politik Umno untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 tidak lama lagi dengan hasrat mahu menampakkan mereka mempunyai slogan baru untuk menghadapi PAS di Kelantan.

“Rakyat di Kelantan tidak akan terpengaruh dengan gimik politik ini, malah kita percaya pengundi terutamanya pengundi muda tidak akan terpedaya dengan slogan terbaru Umno ini,” kata Setiausaha PAS Kelantan Mohd Zaki Ibrahim kepada The Malaysian Insider.

Berita/Artikel lain....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...